Tot: heden
Ontluchten van het remsysteem gebeurd op het laagste punt. Remonderdelen worden bij de apk keuring allen na gekeken. Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof. Vocht in de remleidingen is funest voor de remvloeistof. Reviseren van de remklauw gebeurd wel bij oude auto’s Vaak is een gereviseerde remklauw duurder dan een fabrieks-rebuild.
Een grote service beurt is niet hetzelfde als apk keuren. Water in de remvloeistof veroorzaakt roest in de cilinders. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Oudere remklauwen worden per 2 vervangen. Een auto is nog steeds het veiligste vervoermiddel.
Pekel en ijs is slecht voor uw remklauwen. Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. De rubber stofkappen kunnen scheuren.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.