De elektronische onderdelen in de huidige auto geeft veel storingen. Als het piston vast zit werkt de rem niet goed. De voorwielen worden meestal geremd door remtangen Hedendaagse automobielen hebben vaak ook achter remklauwen. Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe.
Reviseren van de remklauw gebeurd wel bij oude auto’s Vaak is een gereviseerde remklauw duurder dan een fabrieks-rebuild. Remvloeistof trekt vocht aan. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Ford past. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe rubberdelen, nieuw handremmechanisme, nieuwe pistons, nieuwe glijbussen en nieuwe veren.
Een remklauw wordt aan het fuseelichaam gemonteerd. Wij controleren altijd bij de auto dealer of de onderdelen passen op uw auto. Via onze partners is het mogelijk om het rem onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto. Er zijn meer dan 31.000 artikelen die wij aanbieden.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.