Tot: heden
Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze vernieuwde coating is niet belastend voor het milieu. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Reviseren van de remklauw gebeurd wel bij oude auto’s Vaak is een gereviseerde remklauw duurder dan een fabrieks-rebuild. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT.
Een remklauw wordt aan het fuseelichaam gemonteerd. Wij controleren altijd bij de Lada dealer of de onderdelen passen op uw auto. Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Gietijzer komt minder veel voor als component.
Het laagste punt om te ontluchten is meestal de remklauw Ontluchten aan de achterzijde moet bij de wielremcilinders. Roestvorming in de klauwen kan lekkage veroorzaken. Achter remklauwen kunnen een handrem mechanisme hebben. Het handrem mechanisme gaat vaak vast zitten. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.