Remklauwen Saab 9-3 Cabriolet

Net als de remschijven en remblokken, zijn de remklauwen een onmisbaar onderdeel voor het remsysteem van uw auto.Remklauwen worden ook wel remtangen genoemd. Wanneer u het rempedaal indrukt, dan drukt de remklauw met de zuigers de remblokken op de remschijven, waardoor uw auto tot stilstand komt. Remklauwen hebben over het algemeen een lange levensduur, maar door vuil kan een remklauw uiteindelijk vast komen te zitten.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw SAAB type:

TypeBouwjaarKW
Van: 08-2003
Tot: 02-2015
110
Van: 01-2007
Tot: 02-2015
110
Van: 01-2007
Tot: 02-2015
129
Van: 01-2004
Tot: 02-2015
90
Van: 01-2006
Tot: 02-2015
110
Van: 09-2004
Tot: 02-2015
88
Van: 12-2007
Tot: 02-2015
132
Van: 12-2007
Tot: 02-2015
118
Van: 12-2007
Tot: 02-2015
96
Van: 04-2006
Tot: 09-2007
143
Van: 01-2011
Tot: 02-2015
120
Van: 01-2011
Tot: 02-2015
162
Van: 08-2003
Tot: 02-2015
129
Van: 08-2003
Tot: 02-2015
154
Van: 01-2007
Tot: 02-2015
129
Van: 06-2007
Tot: 02-2015
147
Van: 06-2007
Tot: heden
145
Van: 01-2011
Tot: 02-2015
120
Van: 01-2011
Tot: 02-2015
162
Van: 04-2004
Tot: 02-2015
185
Van: 02-2006
Tot: 02-2015
184
Van: 12-2007
Tot: 02-2015
188
Van: 02-2009
Tot: 02-2015
203
Van: 02-2009
Tot: 02-2015
206
Van: 02-2006
Tot: 02-2015
169
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Remklauw voor uw Saab 9-3 Cabriolet

Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Saab, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. De remklauw met elektronische handrem komt steeds vaker voor. Invoeren van auto's uit andere landen dan dan Nederland komt steeds vaker voor. Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto.

Het ontluchten van een remklauw

De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik. Een remklauw heeft 1 of meerdere cilinders. Waterpomp zorgt voor de afkoeling van de motor. Koelvloeistof loopt door de slang en wordt rond gepompt door de waterpomp.

Rode remklauwen

Een noodstop kan alleen met goed werkende klauwen. Bij te veel speling werkt de klauw niet naar behoren. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Achter remklauwen kunnen een handrem mechanisme hebben.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.