Tot: 07-2006
Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Trekken van de auto bij remmen heeft als oorzaak verschil in remkracht. Het laagste punt om te ontluchten is meestal de remklauw Ontluchten aan de achterzijde moet bij de wielremcilinders. De rubber stofkappen kunnen scheuren.
De remslang zit met een nippel op de remklauw geschroefd. Op onder andere YouTube hebben wij diverse video's staan welke u helpen bij het monteren van het door u bestelde onderdeel. Houdt u altijd rekening met zondagen en feestdagen. Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium. Wij controleren altijd bij de Volkswagen (VW) Lt 28-46 Ii Open Laadbak/ Chassis dealer of de onderdelen passen op uw auto.
Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. De pistons of zuigers kunnen dan roesten. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Aluminium klauwen zijn lichter dan gietijzer. Pekel en ijs is slecht voor uw remklauwen.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.