Tot: 12-1983
De versnellingsbak kan bij een oudere auto nog wel eens lekken. De pistons of zuigers kunnen dan roesten. De bevestigingsbouten zitten vast met locktijde. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe glijbussen, nieuw handremmechanisme, nieuwe pistons, nieuwe rubberdelen en nieuwe veren.
Reviseren van de remklauw gebeurd wel bij oude auto’s Vaak is een gereviseerde remklauw duurder dan een fabrieks-rebuild. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Volkswagen (VW). Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw auto, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Koplampen worden steeds meer met led gemaakt.
Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. In europa staan een paar remklauw fabrieken. Een remklauw wordt aan het fuseelichaam gemonteerd. Ontluchten van het remsysteem gebeurd op het laagste punt. Remvloeistof trekt vocht aan.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.