Tot: 12-1986
Bij een rem test moet het voertuig altijd recht uit blijven rijden. Gietijzer komt steeds minder vaak voor als component. Wanneer u bij ons betaald via AfterPay dan krijgt u later pas de factuur. Of een schijf is enkel welke men massief noemt.
Het ruwe gietstuk laat meen roesten en werken. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Garages monteren ook vaak abs en brembo remmen. Grote prijsverschillen zijn van invloed op de kwaliteit van de onderdelen. Hedendaagse voertuigen hebben op de vooras altijd remschijven.
Tegenwoordig moet ook de computer gereset worden na vervangen van auto onderdelen. Een vast zittende remklauw oververhit de remschijf Oververhitting kan ook door verkeerde remblokken komen. Een grote remschijf heeft 6 boutgaten en een diameter van 400 milimeter Remslangen zijn ook een onderdeel van het remsysteem Een gescheiden remsysteem zorgt voor veiligheid als er lekkage is. De casting wordt uiteindelijk bewerkt op een CNC draaibank. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.