Remschijven Fiat Punto Van

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw FIAT type:

TypeBouwjaarKW
Van: 03-2012
Tot: heden
63
Van: 04-2008
Tot: heden
55
Van: 03-2009
Tot: heden
70
Van: 03-2012
Tot: heden
62
Van: 01-2010
Tot: 02-2012
66
Van: 02-2006
Tot: heden
57
Van: 03-2009
Tot: heden
57
Van: 03-2009
Tot: heden
57
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Sport remschijven Fiat Punto Van

Een auto uit buiten de EU heeft vele kilometers op slechte wegen gemaakt.. Een grote remschijf heeft 6 boutgaten en een diameter van 400 milimeter Remslangen zijn ook een onderdeel van het remsysteem Een gescheiden remsysteem zorgt voor veiligheid als er lekkage is. Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. Een artikelnummer staat altijd duidelijk vermeld.

Bijpassende remblokken en remschijven voor uw Fiat

De trillende auto moet uitvoerig getest worden om te zien waar dit probleem weg komt. Sport schijven kunnen wel 30% meer rempower genereren Auto merken als audi mercedes porsche bmw enz monteren geperforeerde schijven op hun duurdere modellen. Het wegdek bepaald mede de slijtage aan uw auto onderdelen. Voorbeelden zijn de elektrische handrem en het abs systeem Waardoor raakt een schijf krom? De remklauw kan ertoe bijdragen dat de schijf krom raakt.

Geperforeerde remschijven

De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest. Waterpomp zorgt voor de afkoeling van de motor. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Trillende remschijven zijn krom en geven problemen met remmen. Onder de minimale schijf dikte mag je niet rijden.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.