Toleranties worden altijd in acht genomen bij de productie. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Lucht en interieur filters worden bij een beurt vervangen. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring.
Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Ons team van specialisten zit voor u klaar om u te helpen bij het vinden van de juiste auto-onderdelen. Een schijf is dubbel welke men geventileerd noemt. Bij een rem test moet het voertuig altijd recht uit blijven rijden.
Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe veren, nieuw handremmechanisme, nieuwe rubberdelen, nieuwe pistons en nieuwe glijbussen. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto. De juiste toleranties worden meestal in Europesche fabrieken gemaakt. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.