Remschijven Renault 19 I Chamade

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw RENAULT type:

TypeBouwjaarKW
Van: 01-1988
Tot: 12-1992
40
Van: 09-1990
Tot: 04-1992
55
Van: 07-1988
Tot: 08-1990
57
Van: 06-1989
Tot: 08-1990
58
Van: 07-1988
Tot: 04-1992
43
Van: 09-1990
Tot: 04-1992
69
Van: 09-1988
Tot: 12-1992
68
Van: 10-1989
Tot: 04-1992
54
Van: 07-1988
Tot: 04-1992
66
Van: 08-1988
Tot: 12-1992
79
Van: 06-1989
Tot: 08-1990
101
Van: 10-1989
Tot: 04-1992
99
Van: 10-1989
Tot: 04-1992
47
Van: 09-1990
Tot: 04-1992
66
Van: 09-1990
Tot: 04-1992
68
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Bijpassende remblokken en remschijven voor uw Renault 19 I Chamade

De legering van het gietijzer bepaald de kwaliteit van de schijf. Lucht en interieur filters worden bij een kleine beurt vervangen. Bij oververhitting gaat de remvloeistof koken. Gietijzer is het metaal waar de casting van gegoten is.

Geperforeerde remschijven

Schijfremmen zijn natuurlijk een onderdeel van een service beurt of apk keuring Bij een apk keuring wordt het volledige remsysteem bekeken. Koplampen worden steeds meer met led gemaakt. Aluminium velgen worden steeds vaker gemonteerd. Sport schijven kunnen wel 30% meer rempower genereren Auto merken als audi mercedes porsche bmw enz monteren geperforeerde schijven op hun duurdere modellen.

Sport remschijven Renault

De combinatie van de remblokken en schijven moet op elkaar zijn afgestemd. De achterzijde van de auto kan uitgerust zijn met remschoenen. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe rubberdelen, nieuw handremmechanisme, nieuwe veren, nieuwe glijbussen en nieuwe pistons.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.