Remschijven Volkswagen (VW) Golf Vi

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw VOLKSWAGEN (VW) type:

TypeBouwjaarKW
Van: 05-2010
Tot: 11-2012
63
Van: 11-2008
Tot: 11-2012
77
Van: 10-2008
Tot: 11-2012
59
Van: 10-2008
Tot: 11-2012
90
Van: 10-2008
Tot: 11-2012
118
Van: 10-2008
Tot: 11-2012
75
Van: 03-2009
Tot: 11-2012
75
Van: 10-2008
Tot: 11-2012
75
Van: 02-2009
Tot: 11-2012
77
Van: 02-2009
Tot: 11-2012
66
Van: 06-2009
Tot: 01-2011
118
Van: 06-2009
Tot: 11-2013
147
Van: 05-2011
Tot: 11-2012
173
Van: 04-2009
Tot: 11-2012
155
Van: 11-2009
Tot: 11-2013
188
Van: 11-2009
Tot: 05-2011
195
Van: 11-2009
Tot: 11-2012
199
Van: 10-2008
Tot: 05-2013
103
Van: 10-2008
Tot: 11-2012
81
Van: 04-2009
Tot: 11-2012
125
Van: 10-2008
Tot: 11-2012
100
Van: 05-2009
Tot: 11-2012
103
Van: 07-2009
Tot: heden
125
Van: 12-2010
Tot: 11-2013
65
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Sport remschijven Volkswagen (VW) Golf Vi

Een artikelnummer staat altijd duidelijk vermeld. De auto onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld. Zonder geldig apk keurings rapport mag de auto niet op de openbare weg. Als een schijf gecoat of gespoten is is er minder roest vorming Een apk eis is een schoon remoppervlak.

Geperforeerde remschijven

Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto. Garages monteren ook vaak abs en brembo remmen. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. Bij oververhitting gaat de remvloeistof koken.

Bijpassende remblokken en remschijven voor uw Volkswagen (VW)

Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. De abs remblokken en schijven zijn standaard produkten welke standaard in de auto gemonteerd worden. Schijfremmen zijn natuurlijk een onderdeel van een service beurt of apk keuring Bij een apk keuring wordt het volledige remsysteem bekeken. Een trillend stuur komt vaak door kromme schijven. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.