Tot: 12-2010
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Ook moeten de remtrommels goed nagekeken en eventueel gereinigd of vervangen worden. Hierbij worden te grote remverschillen bij de achterwielen direct op gemerkt en zorgt voor een apk afkeur van de auto.
Remschoenen vervangen begint met demontage van het wiel en de remtrommel, nu ziet u de remschoenen zitten deze zijn met elkaar verbonden door de remschoen montage set en wielremcilinder. Een storing in de auto electronica geeft vaak niet verklaarbare problemen. De achterwielen remmen maar voor ongeveer 20% mee terwijl de voor remmen 80% voor hun rekening nemen. Deze handremschoenen worden bediend door een handremkabel i.p.v. wielremcilinders.
De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Let bij het demonteren op het lekken van remvloeistof als de wielremcilinder los gemaakt wordt. De schoen worden in de remtrommel gemonteerd en ertegen aan gedrukt tijdens het remmen de set bestaat altijd uit minimaal 4 segmenten omdat er 2 segmenten per wiel worden gemonteerd.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.