Remschoenen Mitsubishi PAJERO SPORT

Remschoenen werken hetzelfde als remblokken er wordt remvoering tegen een remschijf of remtrommel aangedrukt wat frictie veroorzaakt. De remschoensets worden alleen aan de achterzijde van de auto gebruikt en slijten niet erg snel waardoor deze niet vaak vervangen worden. Wel is het een apk afkeur als de auto op de remmen testbank onvoldoende remt aan de achterzijde, of als er remverschil is.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw MITSUBISHI type:

ModellenUitvoering
Pajero Sport I
1996 - heden
Terreinwagen gesloten
Pajero Sport II
2008 - heden
Terreinwagen gesloten
Pajero Sport III
2015 - heden
Terreinwagen gesloten
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Remschoenen zelf demonteren

Als de remschoenen natte of donkere plekken vertonen wijst dat op een lekkende wielremcilinder en moet u deze dus ook vervangen. Voor ons is het van belang dat uw op een overzichtelijke manier het juiste product weet te vinden. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe pistons en nieuw handremmechanisme. Wij leveren onderdelen van de merken Brembo en Brakemax De prijzen van deze auto onderdelen vallen erg mee zeker als deze gekocht worden bij AutoPartsOnline tegen groothandels prijzen de arbeid echter kan wel wat langer zijn.

Remschoenen Mitsubishi PAJERO SPORT bestellen

Consumenten kunnen flink besparen op hun onderhoudskosten van hun auto. Bent u op zoek naar de Track & Trace code van uw bestelling? Deze mailen wij naar uw e-mailadres. Elke Mitsubishi heeft een eigen VIN-nummer. Een auto is nog steeds het duurste vervoermiddel.

Remschoenset auto kopen

Als de remvoering op de remschoenen nog dik genoeg is maar wel natte plekken vertoont moet u deze vervangen, daar het remvermogen anders niet voldoende is voor de apk keuring. Remschoenen vervangen begint met demontage van het wiel en de remtrommel, nu ziet u de remschoenen zitten deze zijn met elkaar verbonden door de remschoen montage set en wielremcilinder. De schoen worden in de remtrommel gemonteerd en ertegen aan gedrukt tijdens het remmen de set bestaat altijd uit minimaal 4 segmenten omdat er 2 segmenten per wiel worden gemonteerd. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.