Tot: heden
Remslangen zitten op de remklauw geschroefd en de andere kant op de remleiding die op het chassis zit. Een RDW keuring is verplicht bij een ingevoerde auto. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Subaru. Men moet er wel op rekenen dat het remsysteem ontlucht moet worden.
Dit is een simpele reparatie en kan een boel ellende voorkomen, wij adviseren bij het vervangen van een remklauw ook de remslang te vernieuwen ook omdat de prijzen van de remslangen laag zijn. Houd u er rekening mee dat er altijd de juiste remvloeistof wordt gebruikt daar deze door de slangen loopt en bij verkeerde vloeistof het rubber aangetast kan worden. Dit gebeurd vaak pas na vele kilometers zeker boven de 60.000 kilometer maar is wel een aandachtspunt bij de apk keuring. De remvloeistof loopt door de remslangen en leidingen om de remklauwen en remblokken te kunnen bedienen. Het is dus van essentieel belang om tijdig de remslangen te controleren op haar scheuren of lekkage.
Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw auto komen. Als u dus nieuwe remonderdelen gaat vervangen is het handig om altijd een busje remvloeistof bij de hand te hebben. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 10 jaar geleden. Remslangen slijten dit komt omdat de remklauw beweegt t.o.v. het chassis hier tussen beweegt de remslang licht mee.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.