Stuurkogels Renault Megane Iv Sedan

Een stuurkogel is een kogelgewricht die zorgt voor de verbinding tussen het wiel en het stuurhuis. De buitenste stuurkogel zit aan de wielzijde gemonteerd,deze wordt op de binnenste stuurkogel geschroefd.de binnenste stuurkogel wordt ook wel axiaalkogel genoemd en deze zit aan het stuurhuis bevestigd. De stuurkogel kan men afstellen om de sporing van de auto te bepalen dit gebeurd bij het uitlijnen van de auto.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw RENAULT type:

TypeBouwjaarKW
Van: 10-2016
Tot: heden
97
Van: 01-2018
Tot: heden
85
Van: 01-2018
Tot: heden
103
Van: 02-2019
Tot: heden
85
Van: 02-2019
Tot: heden
70
Van: 10-2016
Tot: heden
81
Van: 10-2016
Tot: heden
66
Van: 10-2016
Tot: heden
96
Van: 10-2016
Tot: heden
84
Van: 10.2016
Tot: .
103
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Stuurkogels voor uw Renault Megane Iv Sedan bestellen

Bijna elke auto heeft meerdere van bovenstaande chassisonderdelen op de auto zitten en deze zorgen voor een stabiele en gecontroleerde wegligging en stuurgedrag van het voertuig. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Renault. Diesel verbruik is een hot item in de auto industrie. Deze onderdelen hebben allemaal te maken met de stuurinrichting en wielophanging van het voertuig al deze auto onderdelen dragen in hoge mate bij aan de veiligheid van het voertuig.

De juiste stuurkogel vinden

Uitlezen van de boord computer kan bijna alleen bij de dealer. Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd.

Stuurkogel zelf monteren

Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe. Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.