Stuurkogels Saab 9-3

Een stuurkogel is een kogelgewricht die zorgt voor de verbinding tussen het wiel en het stuurhuis. De buitenste stuurkogel zit aan de wielzijde gemonteerd,deze wordt op de binnenste stuurkogel geschroefd.de binnenste stuurkogel wordt ook wel axiaalkogel genoemd en deze zit aan het stuurhuis bevestigd. De stuurkogel kan men afstellen om de sporing van de auto te bepalen dit gebeurd bij het uitlijnen van de auto.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw SAAB type:

ModellenUitvoering
9-3
1998 - 2003
Hatchback
9-3 Cabriolet
1998 - 2003
Cabriolet
9-3
2002 - 2015
Sedan
9-3
2002 - 2015
Sedan
9-3 Cabriolet
2003 - 2015
Cabriolet
9-3 Stationwagen
2005 - 2015
Stationwagen
Stationwagen
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

De juiste stuurkogel vinden

Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. Een storing in de auto elektronische onderdelen geeft vaak niet verklaarbare problemen. Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas.

Stuurkogels voor uw Saab 9-3 bestellen

Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij AutoPartsOnline tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. Wij controleren altijd bij de Saab dealer of de onderdelen passen op uw auto. Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker.

Stuurkogel zelf monteren

Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Bij ons shopt u altijd veilig. Wij zijn aangesloten bij het vertrouwde "Webshop Keurmerk" en hebben al meer dan 14 duizend positieve reviews. Deze onderdelen hebben allemaal te maken met de stuurinrichting en wielophanging van het voertuig al deze auto onderdelen dragen in hoge mate bij aan de veiligheid van het voertuig. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe veren, nieuwe pistons, nieuwe glijbussen, nieuw handremmechanisme en nieuwe rubberdelen. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.