Stuurkogels Suzuki Jimny

Een stuurkogel is een kogelgewricht die zorgt voor de verbinding tussen het wiel en het stuurhuis. De buitenste stuurkogel zit aan de wielzijde gemonteerd,deze wordt op de binnenste stuurkogel geschroefd.de binnenste stuurkogel wordt ook wel axiaalkogel genoemd en deze zit aan het stuurhuis bevestigd. De stuurkogel kan men afstellen om de sporing van de auto te bepalen dit gebeurd bij het uitlijnen van de auto.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw SUZUKI type:

TypeBouwjaarKW
Van: 08-2004
Tot: heden
63
Van: 09-1998
Tot: heden
59
Van: 02-2001
Tot: heden
60
Van: 09-1998
Tot: heden
59
Van: 02-2001
Tot: heden
60
Van: 08-2005
Tot: heden
63
Van: 05-2014
Tot: heden
62
Van: 09-1998
Tot: 08-2000
63
Van: 12-2003
Tot: heden
48
Van: 08-2005
Tot: heden
63
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Stuurkogels voor uw Suzuki Jimny bestellen

Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof. Bij de apk keuring van de auto wordt er nauwlettend naar de stuur onderdelen gekeken daar deze uitermate belangrijk zijn voor uw veiligheid tijdens het rijden. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Suzuki komen. Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen.

Stuurkogel zelf monteren

De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest. De juiste kwaliteit onderdelen garandeert uw veiligheid. Via onze partners is het mogelijk om het rem onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto. Bijna elke auto heeft meerdere van bovenstaande chassisonderdelen op de auto zitten en deze zorgen voor een stabiele en gecontroleerde wegligging en stuurgedrag van het voertuig.

De juiste stuurkogel vinden

Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Onze webshop is beveiligd met een SSL-certificaat waardoor u veilig uw reservering kunt maken op onze webshop. Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.