Stuurkogels Toyota C-hr

Een stuurkogel is een kogelgewricht die zorgt voor de verbinding tussen het wiel en het stuurhuis. De buitenste stuurkogel zit aan de wielzijde gemonteerd,deze wordt op de binnenste stuurkogel geschroefd.de binnenste stuurkogel wordt ook wel axiaalkogel genoemd en deze zit aan het stuurhuis bevestigd. De stuurkogel kan men afstellen om de sporing van de auto te bepalen dit gebeurd bij het uitlijnen van de auto.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw TOYOTA type:

TypeBouwjaarKW
Van: 10-2016
Tot: heden
85
Van: 10-2016
Tot: heden
96
Van: 10-2016
Tot: heden
85
Van: 11-2016
Tot: heden
103
Van: 10-2016
Tot: heden
72
Van: 11-2016
Tot: heden
90
Van: 10-2016
Tot: heden
110
Van: 11-2016
Tot: heden
109
Van: 10-2019
Tot: heden
82
Van: 10-2019
Tot: heden
112
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Stuurkogels voor uw Toyota C-hr bestellen

Aluminium is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Wilt u aankoop bewerken? Neem dan telefonisch contact met ons op. Het is snel en voordelig om het onderdeel online te bestellen. Deze onderdelen hebben allemaal te maken met de stuurinrichting en wielophanging van het voertuig al deze auto onderdelen dragen in hoge mate bij aan de veiligheid van het voertuig. Bijna elke auto heeft meerdere van bovenstaande chassisonderdelen op de auto zitten en deze zorgen voor een stabiele en gecontroleerde wegligging en stuurgedrag van het voertuig.

De juiste stuurkogel vinden

Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Toyota. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze moderne coating is niet belastend voor het milieu. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past.

Stuurkogel zelf monteren

Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar gebeuren daar links en rechts dezelfde krachten krijgen te verduren dit zelfde geld voor een stuurkogel of fuseekogel. Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.