Wiellagers Audi A4 Avant

Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw AUDI type:

TypeBouwjaarKW
Van: 02-2016
Tot: heden
110
Van: 08-2015
Tot: heden
140
Van: 08-2015
Tot: heden
110
Van: 08-2015
Tot: heden
100
Van: 04-2016
Tot: heden
90
Van: 10-2015
Tot: heden
140
Van: 09-2016
Tot: heden
110
Van: 09-2016
Tot: heden
120
Van: 08-2015
Tot: heden
140
Van: 05-2016
Tot: heden
185
Van: 05-2016
Tot: heden
183
Van: 11-2016
Tot: heden
125
Van: 08-2015
Tot: heden
185
Van: 11-2015
Tot: heden
183
Van: 10-2015
Tot: heden
160
Van: 11-2015
Tot: heden
160
Van: 08-2015
Tot: heden
200
Van: 10-2017
Tot: heden
331
Van: 05-2016
Tot: heden
260
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Wiellagers op uw auto

De luchtweerstand van een auto wordt aangeduid met CW waarde. Bij alle producten bevind zich een handige handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto. Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Waterpomp zorgt voor de koeling van de motor.

Wiellagers kopen Audi A4 Avant

Een auto uit Rusland heeft vele kilometers op slechte wegen gemaakt.. Bij een goede kwaliteit auto onderdelen zullen de kosten lager liggen op termijn. Een wielnaaf lager is een wielnaaf waar de lager reeds in gemonteerd zijn en worden als 1 geheel verkocht. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Audi.

Ronkend geluid bij een wiellager

Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe glijbussen en nieuwe rubberdelen. Aluminium is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Auto onderhoud betreft vaak alleen de slijtage delen. Een wielnaaf van de auto vervangen is redelijk simpel, er hoeft niet geperst te worden, eenvoudig gezegd schuift men de complete wielnaaf zo op de as. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.