Tot: heden
Wiellagers worden vaak per as vervangen. Een auto uit buiten de EU heeft vele kilometers op slechte wegen gemaakt.. Versleten wielnaven geven het voertuig een zwabberend gevoel. De gedemonteerde naaf de keringen eruit wippen met een schroeven draaier, of de borgring verwijderen nu kan men het lager uit de naaf persen. Een wielnaaf lager is een wielnaaf waar de lager reeds in gemonteerd zijn en worden als 1 geheel verkocht.
Een wielnaaf van de auto vervangen is redelijk simpel, er hoeft niet geperst te worden, eenvoudig gezegd schuift men de complete wielnaaf zo op de as. Lucht en interieur filters worden bij een kleine beurt vervangen. De merkdealer heeft meestal alle onderhoudsbeurten in de computer staan. De elektronische onderdelen in de huidige auto geeft veel storingen.
De meeste wielen hebben nu 4 of 5 bouten. Bij een goede kwaliteit auto onderdelen zullen de kosten lager liggen op termijn. RDW keuring is verplicht bij een ingevoerde auto. Wilt u aankoop aanpassen? Neem dan telefonisch contact met ons op.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.