Wiellagers Toyota CAMRY

Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw TOYOTA type:

ModellenUitvoering
Camry Sedan
1982 - 1988
Sedan
Camry Sedan
1983 - 1988
Sedan
Camry Liftback
1983 - 1988
Hatchback
Stationwagen
Camry
1986 - 1993
Sedan
Camry
1991 - 1997
Sedan
Stationwagen
Stationwagen
Camry Coupe
1993 - 1996
Camry
1996 - 2001
Sedan
Camry
1996 - 2002
Sedan
Stationwagen
Camry Sedan
2001 - 2006
Sedan
Camry Sedan
2001 - 2006
Sedan
Camry Sedan
2006 - 2014
Sedan
Camry Sedan
2006 - 2014
Sedan
Camry Sedan
2011 - heden
Sedan
Camry Sedan
2011 - heden
Sedan
Camry Sedan
2011 - heden
Sedan
Camry
2017 - heden
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Wiellagers op uw auto

De juiste kwaliteit onderdelen garandeert uw veiligheid. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Toyota CAMRY, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Bekende lager fabrikanten zijn: SKF, SNR, TIMKEN en ABS. Wij controleren altijd bij de Toyota dealer of de onderdelen passen op uw auto.

Wiellagers kopen auto

Aluminium is een licht metaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren. De abs ring in het wiellager is vaak gekleurd Ook de apk keuring kent afkeur op een wiellager. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium.

Ronkend geluid bij een wiellager

Het motorblok en de brandstof zorgt dat de auto vooruit gaat. Een los wiellager vervangen van de auto gaat als volgt; voorzijde remmen demonteren hierna is de wielnaaf vrij, de centrale moer verwijderen, nu de complete naaf van de as aftikken. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 20 jaar enorm geweest. Het onafgeveerde gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn. Meestal is de service interval rond de 15000 gereden kilometers.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.