Tot: 06-1971
De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 20 jaar enorm geweest. Een wielnaaf van de auto vervangen is redelijk simpel, er hoeft niet geperst te worden, eenvoudig gezegd schuift men de complete wielnaaf zo op de as. Frictie van de remmaterialen zorgt dat de auto tot stilstand komt. Hoe lager de CW waarde hoe minder lucht weerstand er plaats vind.
Remschijven met voor gemonteerde wielnaven komen bij renault veel voor. Het assortiment bestaat uit meer dan 30.000 artikelen en is opgebouwd uit 16 categorieën. De onderdelen welke het meest vervangen worden aan huidige auto’s zijn de slijt onderdelen. Een auto is nog steeds het duurste vervoermiddel. Door de lagers draait het wiel geruisloos rond.
Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering gemonteerd. Wij controleren altijd bij de Ford dealer of de onderdelen passen op uw auto. Een los wiellager vervangen van de auto gaat als volgt; voorzijde remmen demonteren hierna is de wielnaaf vrij, de centrale moer verwijderen, nu de complete naaf van de as aftikken. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.