Wielnaven Mercedes-benz Sprinter 2-t Open Laadbak/ Chassis (901, 902)

De wielnaven in uw auto zijn auto onderdelen gemaakt van hoogwaardig staal en voorzien van wiellagers ,bevestegings bouten of gaten voor de wielen en veelal ook met voor gemonteerde abs-sensoren.Een wielnaaf monteren is een simpel klusje en gaat makkelijker dan het persen van losse wiellagers.Wielnaven zijn gevoelig voor hitte die van de gemonteerde remschijven afkomt tijdens het remmen en kunnen soms een slingering gaan vormen waardoor de remschijven gaan trillen.

Geen kenteken? Selecteer hieronder uw MERCEDES-BENZ type:

TypeBouwjaarKW
Van: 04-2000
Tot: 05-2006
60
Van: 01-1995
Tot: 04-2000
58
Van: 09-1996
Tot: 04-2000
60
Van: 01-1997
Tot: 04-2000
75
Van: 04-2000
Tot: 05-2006
80
Van: 02-1995
Tot: 04-2000
90
Van: 04-2000
Tot: 05-2006
95
Van: 02-1995
Tot: 05-2006
105
Van: 04-2000
Tot: 05-2006
92
Van: 04-2000
Tot: 05-2006
115
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Verschillende wielbouten voor de wielnaaf op uw Mercedes-benz Sprinter 2-t Open Laadbak/ Chassis (901, 902)

De verschillen in prijzen voor onderhoud en slijtage onderdelen zijn groot. Uitlezen van de boord computer kan bijna alleen bij de dealer. Invoeren van auto's uit Duitsland komt steeds vaker voor. Een wiellager krijgt grote krachten te verduren. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt.

De juiste wielnaaf voor uw auto vinden

Het rendement uit de brandstof motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren. Onze garages kunnen u helpen bij het installeren van het bestelde onderdeel onder uw auto. Consumenten kunnen flink besparen op hun onderhoudskosten van hun auto. Wij controleren altijd bij de Mercedes-benz dealer of de onderdelen passen op uw auto. Een wielnaaf heeft minimaal 3 bevestigingspunten.

Achterwielnaaf zelf monteren

Ook carbon is een materiaal voor de toekomst. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto. Het vervangen bij de garage van wielnaven is vaak een kostbare zaak, door de wielnaven en wielnaven met hoge kortingen bij ons te kopen en deze zelf te monteren kan u vaak al honderden euro’s besparen op uw auto kosten. Deze zit nu alleen nog vast met de centrale grote wielmoer, deze losdraaien en de wielnaaf kan vervangen worden. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50 % voor en 50% achter.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.