Wiellagers en wielnaven Peugeot 406 2.0 Turbo

De wielnaven in uw auto zijn auto onderdelen gemaakt van hoogwaardig staal en voorzien van wiellagers ,bevestegings bouten of gaten voor de wielen en veelal ook met voor gemonteerde abs-sensoren.Een wielnaaf monteren is een simpel klusje en gaat makkelijker dan het persen van losse wiellagers.Wielnaven zijn gevoelig voor hitte die van de gemonteerde remschijven afkomt tijdens het remmen en kunnen soms een slingering gaan vormen waardoor de remschijven gaan trillen.
Wiellager - naaf voorzijde
Past op uw auto.
- 61%
89,82
35,03
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 200013
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Wiellager - naaf achterzijde
Past op uw auto.
- 60%
143,81
57,52
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 200353
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
ABS-sensor voorzijde
Past op uw auto.
- 62%
73,91
28,08
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 30140
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
ABS-sensor achterzijde
Past op uw auto.
- 60%
70,21
28,08
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 30141
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Verschillende wielbouten voor de wielnaaf op uw Peugeot 406 2.0 Turbo

Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Peugeot 406 past. Wanneer de zomer voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Een kleine onderhoudsbeurt is alleen filters olie en bougies. Losse schalen zijn conisch en in 2 delen.

De juiste wielnaaf voor uw auto vinden

Koelvloeistof loopt door de slangen en wordt rond gepompt door de waterpomp. Het gewicht van auto's is bepalend voor de remweg. Uitlezen van de boord computer kan bijna alleen bij de dealer. Een wiellager vervangen kan zelf gedaan worden mits er geperst kan worden, de klus is per autotype erg verschillend er kan dus niet zomaar een werk tijd aan gegeven worden.

Achterwielnaaf zelf monteren

Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium. Een distributie riem vervangen is vaak een kostbare reparatie. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.