Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Deze zit nu alleen nog vast met de centrale grote wielmoer, deze losdraaien en de wielnaaf kan vervangen worden. Bij het inpersen van het nieuwe lager nooit op de binnenring persen omdat dan het lager direct kapot is. Meestal is de service interval rond de 15000 gereden kilometers. Banden zijn ook slijtage delen en dienen ook tijdig gecontroleerd te worden.
Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Elke Volkswagen (VW) heeft een eigen VIN-nummer. Het wiellager moet dus met de juiste zijde gemonteerd worden, anders werkt het abs van de auto niet meer. Een storing in de auto electronica geeft vaak niet verklaarbare problemen. RDW keuring is verplicht bij een ingevoerde auto.
Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. U merkt dit door een brommend geluid bij de wielen vandaan komt, als u naar links stuurt, komt de meeste druk op het rechter wiel en zult u deze als eerste horen als het lager versleten is. het wiellager in de auto krijgt flinke krachten te verduren slijt dus behoorlijk. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.