Wiellagers en wielnaven Volkswagen (vw) Phaeton 3.0 V6 Tdi 4motion

De wielnaven in uw auto zijn auto onderdelen gemaakt van hoogwaardig staal en voorzien van wiellagers ,bevestegings bouten of gaten voor de wielen en veelal ook met voor gemonteerde abs-sensoren.Een wielnaaf monteren is een simpel klusje en gaat makkelijker dan het persen van losse wiellagers.Wielnaven zijn gevoelig voor hitte die van de gemonteerde remschijven afkomt tijdens het remmen en kunnen soms een slingering gaan vormen waardoor de remschijven gaan trillen.
Wiellager - naaf achterzijde
Past op uw auto.
- 57%
105,55
45,39
per stuk
  • Nu besteld, maandag gratis verzonden!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 201083
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
ABS-sensor achterzijde
Past op uw auto.
- 60%
63,01
25,20
per stuk
  • Nu besteld, maandag gratis verzonden!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 30574
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Past op uw auto.
- 63%
65,67
24,30
per stuk
  • Nu besteld, maandag gratis verzonden!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 30563
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Achterwielnaaf zelf monteren

De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. De zomerbanden hebben een andere rubber samenstelling dan winterbanden. Deze zit nu alleen nog vast met de centrale grote wielmoer, deze losdraaien en de wielnaaf kan vervangen worden. Ingevoerde auto’s hebben vaak andere onderdelen dan Nederlandse voertuigen. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring.

De juiste wielnaaf voor uw auto vinden

Invoeren van auto’s uit Duitsland komt vaker voor. Er zijn meer dan 31.000 artikelen die wij aanbieden. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Volkswagen (VW) Phaeton 3.0 V6 Tdi 4motion. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuw handremmechanisme, nieuwe rubberdelen en nieuwe veren. Ook carbon is een materiaal voor de toekomst.

Verschillende wielbouten voor de wielnaaf op uw Volkswagen (VW) Phaeton

Auto onderhoud betreft vaak alleen de slijtage delen. Een wielnaaf is gemonteerd op het fusee en aan het wiel. Pekel en kou in de winter zijn funest voor de chassis onderdelen. Pers wielnaven moeten geperst worden.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.