Remslangen Alfa Romeo 155 2.0 T.s.
Remslangen op uw auto verbinden de remklauw met het hydraulische remsysteem en zijn gevuld met remvloeistof. Remslangen worden regelmatig afgekeurd bij de apk keuring en vaak op haarscheuren die bijna niet te zien zijn dit kan gevaarlijk zijn als er lekkage ontstaat. De druk in de remslangen wordt groot als men het rempedaal intrapt, bij lekkage zullen de remblokken niet hard genoeg tegen de remschijven gedrukt worden waardoor de remweg aanzienlijk langer zal zijn.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen remklauwen en remdelen.
Remslang bestellen voor uw Alfa Romeo 155 2.0 T.s. (167.a2d)
Wanneer u voor 10:00 besteld kunt u het nog dezelfde werkdag ophalen bij ons op locatie. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Elke Alfa Romeo 155 heeft een eigen VIN-nummer. De airco van het voertuig zorgt voor een fijne temperatuur. Omdat de remslang van rubber is wordt deze na verloop van tijd hard en droogt uit waardoor er haarscheuren ontstaan.
Remslang monteren
De prijzen van de remslangen vallen erg mee en worden altijd geleverd met gratis rem reiniger en vet het is verstandig om ook gelijk een bus remvloeistof mee te bestellen, daar deze altijd bijgevuld moet worden. Hier vind u altijd de juiste remslang voor uw auto via het zoeken middels kenteken. Wij hanteren lage verzendkosten van 7,95 euro per orders. De remvloeistof loopt door de remslangen en leidingen om de remklauwen en remblokken te kunnen bedienen.
Lengte van een remslang
Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Alfa Romeo komen. Een remslang moet veel druk kunnen verdragen en is dan ook van hoogwaardig versterkt rubber gemaakt. Met een klik op het artikelnummer kunt u de artikelspecificaties bekijken. Remleidingen zijn er in vele maten en uitvoeringen, maar hebben altijd nippels aan de uiteinden om ze te verbinden met de remklauwen en cilinders en aan de andere kant op de stalen leidingen op het chassis.