Remtrommels Volkswagen (vw) New beetle
Een remtrommel zit vaak op de achterzijde van de auto, deze werkt samen met een aantal andere onderdelen waaronder de remschoenen wielremcilinder en handremkabel al deze delen bij elkaar zorgen ervoor dat de auto tot stilstand komt aan de achterzijde. Een remtrommel zelf gaat over het algemeen erg lang mee, tenzij er een ophoping van roest ontstaat door vocht binnenin de remtrommel.Selecteer uw type en bouwjaar Volkswagen (vw) New beetle
Modellen | Bouwjaren | Uitvoering |
---|---|---|
New Beetle 1998 - 2010 | 1998 - 2010 | Hatchback |
New Beetle Cabriolet 2002 - 2010 | 2002 - 2010 | Cabriolet |
Remtrommel voor uw Volkswagen (VW) NEW BEETLE
Het nadeel van remtrommels zijn dat deze slecht hun warmte kwijt kunnen raken daarom zien we op de modernere auto’s geen remtrommel systemen meer. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Volkswagen (VW) komen. Voor half 5 besteld is de volgende dag geleverd
Remtrommels met wiellagers
Binnenin de trommels worden remschoenen gemonteerd deze zorgen er na verloop van tijd en kilometers voor dat er groeven ontstaan in de trommels waardoor het remvermogen af gaat nemen. Als de handrem word aangetrokken dan gebeurd hetzelfde de remschoenen zetten uit tegen de remtrommel aan. Wanneer u bij ons betaald via AfterPay dan krijgt u later pas de factuur. Remtrommels koopt men bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de winkelprijs.U vind de juiste remtrommel voor uw CAR simpel via uw kenteken. Het rendement uit de diesel motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren.
Remtrommels voor uw auto bestellen
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Mocht er een remcilinder gaan lekker waardoor er olie in de remtrommel komt dan dienen de remschoenen sowieso vervangen te worden deze remschoenen werken namelijk als een spons en neemt een groot gedeelte van de olie op die weg lekt vanuit de wielremcilinder. Versleten trommels herkend men aan te diepe groeven in het loopvlak waardoor het loopvlak niet meer glad is en aansluit met de remschoenen opschuren gaat niet in dit geval daar de schoen bij het monteren tegen de groeven aanlopen en de remtrommel er niet overheen gaat. Daar de achterzijde maar voor 20% mee remt komt er dus minder belasting op de achterzijde en zal deze dus veel minder slijten dan de onderdelen op de voorzijde zoals de remblokken en remschijven daar deze wel 80% van het remvermogen leveren.