Stuurkogels Toyota Dyna 300
Een stuurkogel is een kogelgewricht die zorgt voor de verbinding tussen het wiel en het stuurhuis. De buitenste stuurkogel zit aan de wielzijde gemonteerd,deze wordt op de binnenste stuurkogel geschroefd.de binnenste stuurkogel wordt ook wel axiaalkogel genoemd en deze zit aan het stuurhuis bevestigd. De stuurkogel kan men afstellen om de sporing van de auto te bepalen dit gebeurd bij het uitlijnen van de auto.Selecteer uw type en bouwjaar Toyota Dyna 300
Modellen | Bouwjaren | Uitvoering |
---|---|---|
Dyna 300 Open Laadbak/ Chassis 1995 - 2001 | 1995 - 2001 | Open laadbak/ Chassis |
Dyna 300 Bestelwagen 1998 - 2001 | 1998 - 2001 | Bestelwagen |
Dyna 300 Open Laadbak/ Chassis 1999 - 2002 | 1999 - 2002 |
De juiste stuurkogel vinden
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Elke Toyota DYNA 300 heeft een eigen VIN-nummer. Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij AutoPartsOnline tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is.
Stuurkogels voor uw Toyota bestellen
De airco van het voertuig zorgt voor een koele temperatuur. Het is snel en voordelig om het onderdeel online te bestellen. Bij ons shopt u altijd veilig. Wij zijn aangesloten bij het bekende "Webshop Keurmerk" en hebben al meer dan 14 duizend positieve reviews. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd.
Stuurkogel zelf monteren
Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Wij hanteren lage verzendkosten van 7,95 euro per bestelling. Deze onderdelen hebben allemaal te maken met de stuurinrichting en wielophanging van het voertuig al deze auto onderdelen dragen in hoge mate bij aan de veiligheid van het voertuig. Wij controleren altijd bij de auto dealer of de onderdelen passen op uw auto. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.