Wiellagers Alfa Romeo 1750-2000 1750
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Wiellagers op uw auto
Door de computer en injectiesystemen is de automotor zuiniger geworden. De electronica in de huidige auto geeft veel storingen. Wij controleren altijd bij de Alfa Romeo 1750-2000 1750 (105,48) dealer of de onderdelen passen op uw auto. Onderhoud aan de auto kan een grote kostenpost zijn.
Wiellagers kopen Alfa Romeo 1750-2000
Elke Alfa Romeo heeft een eigen VIN-nummer. Onze partners kunnen u helpen bij het installeren van het bestelde onderdeel onder uw auto. Bij alle producten bevind zich een duidelijke handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen.
Ronkend geluid bij een wiellager
De zomerbanden hebben een andere rubber samenstelling dan winterbanden. Goede wiellagers geven het juiste rijgedrag van uw auto. Een los wiellager vervangen van de auto gaat als volgt; voorzijde remmen demonteren hierna is de wielnaaf vrij, de centrale moer verwijderen, nu de complete naaf van de as aftikken. Banden zijn ook slijtage delen en dienen ook tijdig gecontroleerd te worden. Een wiellager krijgt grote krachten te verduren.