Wiellagers Mercedes-benz S-klasse Coupe (c126) 500 Sec (126.044)
Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Ronkend geluid bij een wiellager
Bij de jongere auto’s wordt het garage bezoek opgeslagen in de boord computer. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw Mercedes-benz S-klasse Coupé (c126) 500 Sec (126.044) past. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. Er bestaan conische lagers, dit wiellager bestaat uit 4 losse schalen en ringen met kogels. De auto onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld.
Wiellagers op uw auto
Een storing in de auto elektronische onderdelen geeft vaak niet verklaarbare problemen. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Mercedes-benz S-klasse Coupé (c126). De juiste kwaliteit onderdelen garandeert uw veiligheid.
Wiellagers kopen Mercedes-benz
De wielnaaf is gemonteerd op het fusee en aan het wiel van het voertuig. Aluminium is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Steeds vaker elektrisch rijden. Pers wiellagers moeten geperst worden. Deze zit nu alleen nog vast met de centrale grote wielmoer, deze losdraaien en de wielnaaf kan vervangen worden.