Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Vandaag besteld, morgen bij u in huis. Draai nu de rest van de moeren los (draagarmrubber) nu kan de draagarm eronder vandaan. De airco van het voertuig zorgt voor een koele temperatuur.
Het chassis moet aan het wiel verbonden worden. Een stabilisatorstang zit ook aan het chassis en draagarm. Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Gietijzer komt minder veel voor als component. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt.
Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Wanneer is een draagarm juist voor mijn auto? Te Goedkope auto onderdelen zijn vaak niet gekeurd. Voor ons is het van belang dat uw op een overzichtelijke manier het juiste product weet te vinden. Koelvloeistof loopt door de slang en wordt rond gepompt door de waterpomp.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.