Tot: 12-2012
Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. In Europa geproduceerd is ok. Een reactiearm demonteren is eenvoudig. Omdat wij groots inkopen kunnen wij de prijzen zo laag houden op onze website.
Draagarm noemt men ook wel reactiearm . Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan. Reactiearm kan ook wieldraagarm heten. Een defecte draagarm of fuseekogel merkt men niet zo snel op, daar men went tijdens het rijden aan het mindere stuurgedrag van de uw auto Een draagarm moet in goede conditie verkeren, met name de draagarmrubbers en fuseekogel moeten speling vrij zijn om de auto een goede wegligging te kunnen geven. Carbon is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie.
Schroefdraad kan kapot gedraaid worden met demonteren. Knarsen van draagarmrubbers is vaak in de zomer. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto. Wegligging en de juiste wielstand is belangrijk.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.