Draagarmen en stuurdelen IVeco Daily type 6 Open Laadbak/ Chassis 45c/e, 50c/e

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.
Buitenste stuurkogels voorzijde
Past op uw auto.
- 57%
50,45
21,70
per stuk
  • Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 230007
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Binnenste stuurkogels voorzijde
Past op uw auto.
- 65%
53,41
18,69
per stuk
  • Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 240819
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Stabilisatorstang & rubbers voorzijde
Past op uw auto.
- 59%
30,72
12,60
per stuk
  • Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 271736

Binnendiameter [mm]: 20 mm

In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Stabilisatorstang & rubbers achterzijde
Past op uw auto.
- 64%
41,31
14,87
per stuk
  • Nu besteld, uiterlijk zaterdag gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 271770

Binnendiameter [mm]: 34 mm

In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Defecte draagarm herkennen

De airco van het voertuig zorgt voor een constante temperatuur. Je kunt bij ons betalen via {LIST} Draagarmrubbers worden in de arm geperst. Reactiearm kan ook wieldraagarm heten. Wij controleren altijd bij de Iveco Daily Vi Open Laadbak/ Chassis 45c/e, 50c/e dealer of de onderdelen passen op uw auto.

De juiste draagarm vinden voor uw Iveco Daily Vi Open Laadbak/ Chassis

Onze draagarmen worden in meer dan 10.000 garages gemonteerd. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Een auto is nog steeds het snelste vervoermiddel. Gebroken spiraalveer is een apk punt.

Draagarmen bestellen voor uw Iveco

Het wiel moet ook schokken van het wegdek opvangen. Koelvloeistof loopt door de koelslangen en wordt rond gepompt door de waterpomp. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Schroefdraad kan kapot gedraaid worden met demonteren.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.