Draagarmen en stuurdelen Mitsubishi Sapporo type 3 2.4

Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.
Buitenste stuurkogels voorzijde
Past op uw auto.
- 64%
53,21
19,15
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 230273
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Binnenste stuurkogels voorzijde
Past op uw auto.
- 60%
51,15
20,46
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 240173

Lengte (mm): 296,0 mm

In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Fuseekogels voorzijde
Past op uw auto.
- 60%
47,31
18,92
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 220086
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Draagarmen bestellen voor uw Mitsubishi Sapporo Iii 2.4 (e16a)

Een draagarm is een veiligheidsonderdeel van de auto. Het rendement uit de brandstof motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren. Vul uw kenteken in op de website en de juiste onderdelen worden direct getoond. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Mitsubishi Sapporo Iii , neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637.

De juiste draagarm vinden voor uw Mitsubishi

Dit geld hetzelfde voor de productgroep stuurdelen. Via uw kenteken voorzien wij u van het het passende onderdeel. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. Een stabilisatorstang is goedkoop en snel gemonteerd. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo licht mogelijk zijn.

Defecte draagarm herkennen

Vandaar dat wij veel tijd hebben gestoken in het maken van een overzichtelijke website. De arm maakt deel uit van het fuseelichaam. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis. Trillende remschijven kunnen als oorzaak een defecte arm hebben.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.