Tot: 08-2003
Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis. Elke Renault Megane I Grandtour heeft een eigen VIN-nummer. Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan.
Een draagarm is een veiligheidsonderdeel van de auto. Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. De complete arm vervangen is vaak goedkoper. Fuseekogels worden vaak geperst. Soms wordt een fuseekogel geschroefd.
Energie verbruik is een hot item in de auto industrie. Een RDW keuring is verplicht bij een geimporteerde auto. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo licht mogelijk zijn. Voor autoglas is eigenlijk nog geen vervanger. Materialen zijn vaak gietstaal of aluminium.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.