Remschijven en remblokken Chevrolet Spark 0.8

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Geperforeerde remschijven

Veel roest op de schijf zal minder remvermogen geven. Trillende remschijven zijn krom en geven problemen met remmen. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe rubberdelen, nieuw handremmechanisme, nieuwe pistons en nieuwe veren.

Bijpassende remblokken en remschijven voor uw Chevrolet Spark 0.8

De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo laag mogelijk zijn. Een auto is nog steeds het veiligste vervoermiddel. Wij controleren altijd bij de Chevrolet Spark dealer of de onderdelen passen op uw auto.

Sport remschijven Chevrolet

U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 Een vast zittende remklauw oververhit de remschijf Oververhitting kan ook door verkeerde remblokken komen. Er zijn meer dan 30.000 artikelen die wij aanbieden. De casting wordt uiteindelijk bewerkt op een CNC draaibank. De diameter van de remschijf bepaald het remvermogen.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.