Remschijven en remblokken Citroen C4 Picasso type 2 2.0 Bluehdi 135 Hybrid

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Sport remschijven Citroen C4 Picasso Ii 2.0 Bluehdi 135 Hybrid

Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Sport remblokken zijn er in zeer vele uitvoeringen, zoals circuit of straat gebruik. Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Toegestaan op de openbare weg betekend goed gekeurd door het rdw.

Bijpassende remblokken en remschijven voor uw Citroen C4 Picasso Ii

Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe pistons en nieuwe veren. Apk afkeur van remschijven komt vaak voor. Een ingebouwd handrem mechanisme bediend de handrem achter. Voor ons is het van belang dat uw op een overzichtelijke manier het juiste product weet te vinden. Onder de minimale schijf dikte mag je niet rijden.

Geperforeerde remschijven

Hoge kortingen komen door grote volumes inkoop. De diameter van de remschijf bepaald het remvermogen. Toleranties worden altijd in acht genomen bij de productie. Uitlezen van de boord computer kan bijna alleen bij de auto dealer. Elke Citroen heeft een eigen VIN-nummer.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.