Remschijven en remblokken Ferrari 208/308 Targa 208 Gts

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Bijpassende remblokken en remschijven voor uw Ferrari 208/308 Targa 208 Gts

U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 De casting wordt uiteindelijk bewerkt op een CNC draaibank. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig. Wilt u aankoop bewerken? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Sport remschijven Ferrari 208/308 Targa

Diesel verbruik is een hot item in de auto industrie. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Een inwendige remtrommel in de schijf is voor de handrem. Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren.

Geperforeerde remschijven

Met een klik op het artikelnummer kunt u de artikelspecificaties zien. Onder de minimale schijf dikte mag je niet rijden. Men krijgt 2 weken de tijd om de auto in orde te maken. Wat is de juiste combinatie schijven met blokken? Bij verglaasde remblokken moet het rempedaal hard ingedrukt worden.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.