Remschijven en remblokken Toyota Corolla Sedan 2.0 Vvt-i

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.
Remblokken voorzijde
Past op uw auto.
- 62%
153,45
58,31
per set (1 set is voor 2 wielen)
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. P83082
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Remblokken achterzijde
Past op uw auto.
- 62%
119,79
45,52
per set (1 set is voor 2 wielen)
  • Voor 17:00 besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis.
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. P83083
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Sport remschijven Toyota Corolla Sedan 2.0 Vvt-i (zre173_)

Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe rubberdelen, nieuwe pistons, nieuw handremmechanisme, nieuwe glijbussen en nieuwe veren. De airco van het voertuig zorgt voor een fijne temperatuur. Uitlezen van de boord computer kan bijna alleen bij de autodealer. Inmiddels hebben wij al meer dan 12.500 positieve reviews ontvangen. De auto onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld.

Bijpassende remblokken en remschijven voor uw Toyota Corolla Sedan

Remschijven kopen via internet voor de auto is eenvoudig. Elke Toyota heeft een eigen VIN-nummer. Sport schijven kunnen wel 30% meer rempower genereren Auto merken als audi mercedes porsche bmw enz monteren geperforeerde schijven op hun duurdere modellen. De legering van het gietijzer bepaald de kwaliteit van de schijf. De elektronische onderdelen in de huidige auto geeft veel storingen.

Geperforeerde remschijven

Gietijzer komt minder vaak voor als component. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Zonder geldig apk keurings rapport mag de auto niet op de openbare weg. De trillende auto moet uitvoerig getest worden om te zien waar dit probleem weg komt. Door een grotere schijf dus meer gewicht wordt de warmte beter afgevoerd.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.