Remklauwen en remdelen Ferrari 208/308 Targa 208 Gts

Een remtrommel zit vaak op de achterzijde van de auto, deze werkt samen met een aantal andere onderdelen waaronder de remschoenen wielremcilinder en handremkabel al deze delen bij elkaar zorgen ervoor dat de auto tot stilstand komt aan de achterzijde. Een remtrommel zelf gaat over het algemeen erg lang mee, tenzij er een ophoping van roest ontstaat door vocht binnenin de remtrommel.
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Remtrommels met wiellagers

Bij autopartsonline.nl koopt u de trommels dan ook altijd per paar om geen remverschil te krijgen let er ook op of u de wiellagers welke in de trommel kunnen zitten mee moet vervangen. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren. Onze pakketten worden geleverd door zowel PostNL als PDP. Het afnemen van de remkracht aan de achterzijde wordt tijdens de apk keuring gemeten ook komt hier remverschil aan het licht.

Remtrommels voor uw Ferrari 208/308 Targa 208 Gts bestellen

Via het rempedaal en door de rembekrachtiger word remvloeistof naar de wielremcilinders gedrukt de wielremcilinders zijn verbonden aan de remschoenen deze zetten uit en drukken hierdoor tegen de remtrommel aan hierdoor vertraagt de remtrommel en de auto. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Ferrari 208/308 Targa komen. Remtrommels koopt men bij AutoPartsOnline.nl met kortingen tot wel 65% op de winkelprijs.U vind de juiste remtrommel voor uw Ferrari 208/308 Targa 208 Gts simpel via uw kenteken. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Led lampen vervangen halogeen lampen in de auto.

Remtrommel voor uw Ferrari

Bij ons geldt altijd: niet goed, direct geld terug! Het nadeel van remtrommels zijn dat deze slecht hun warmte kwijt kunnen raken daarom zien we op de modernere auto’s geen remtrommel systemen meer. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze moderne coating is niet belastend voor het milieu. Het rendement uit de diesel motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.