Wiellagers en wielnaven Fiat Uno 1.1

Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.
Wiellager - naaf voorzijde
Past op uw auto.
- 60%
65,31
26,12
per stuk
  • Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 200158
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Wiellager - naaf achterzijde
Past op uw auto.
- 56%
91,52
40,27
per stuk
  • Nu besteld, uiterlijk maandag gratis verzonden!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 200025
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Wiellagers op uw auto

Het juiste onderhoud aan de auto zorgt voor probleemloos rijden. Een los wiellager vervangen van de auto gaat als volgt; voorzijde remmen demonteren hierna is de wielnaaf vrij, de centrale moer verwijderen, nu de complete naaf van de as aftikken. Meestal is de service interval rond de 15000 gereden kilometers. Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Fiat Uno 1.1, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637.

Ronkend geluid bij een wiellager

De lagers van het merk abs worden in de EU gefabriceerd en zijn voorzien van alle keur merken. Door de lagers draait het wiel geruisloos rond. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Een wielnaaf heeft minimaal 3 bevestigingspunten. Waterpomp zorgt voor de afkoeling van de motor.

Wiellagers kopen Fiat Uno

U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 Voor half 5 besteld is de volgende dag geleverd Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Het gewicht van voertuigen is bepalend voor de remweg. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50 % voor en 50% achter.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.