ABS sensoren IVeco Daily type 4 Kiepauto 50c14 K, 50c14 Dk
Een ABS-sensor zorgt dat uw Abs systeem werkt, de sensoren geven de puls door aan de computer en deze zorgt ervoor dat het ABS-systeem in werking treedt. Een ABS-sensor is een elektronisch auto-onderdeel en kan snel defect raken daar het onder de auto met water en modder te maken krijgt. Vaak zitten de Abs sensoren tegenwoordig ook in de wielnaven ingebouwd wat kan betekenen dat als de ABS-sensor defect is u een complete wielnaaf moet vervangen.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen wiellagers en wielnaven.
APK afkeur ABS sensor
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Een auto is nog steeds het snelste vervoermiddel. Er zijn ook gewone pers wiellagers met een magnetische ABS ring in de buitenzijde van het wiellager als deze defect is moet men het wiellager demonteren en vervangen. Wij controleren altijd bij de Iveco Daily Iv Kiepauto 50c14 K, 50c14 Dk dealer of de onderdelen passen op uw auto.
ABS-sensor op uw Iveco Daily Iv Kiepauto uitlezen
Op onze website maakt u simpel deze keuze middels het ingeven van uw kenteken. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Iveco, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. De ABS-ring in een wiellager is eigenlijk ook een ABS-sensor. Hierdoor wordt de auto weer bestuurbaar. Met een klik op het artikelnummer kunt u de artikelspecificaties bekijken.
De werking van een ABS-sensor
Heeft u geen kenteken, dan kunt u bij ons ook zoeken via merk, model en type van uw auto. Voor ons is het van belang dat uw op een overzichtelijke manier het juiste product weet te vinden. Auto onderdelen in het buitenland kunnen verschillen van kwaliteit. Het is dus belangrijk om tijdens een onderhoudsbeurt de sensoren vrij van vuil te maken. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor.