ABS sensoren Volkswagen (vw) Polo Bestelwagen 1.7 Sdi
Een ABS-sensor zorgt dat uw Abs systeem werkt, de sensoren geven de puls door aan de computer en deze zorgt ervoor dat het ABS-systeem in werking treedt. Een ABS-sensor is een elektronisch auto-onderdeel en kan snel defect raken daar het onder de auto met water en modder te maken krijgt. Vaak zitten de Abs sensoren tegenwoordig ook in de wielnaven ingebouwd wat kan betekenen dat als de ABS-sensor defect is u een complete wielnaaf moet vervangen.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen wiellagers en wielnaven.
De werking van een ABS-sensor
Wij controleren altijd bij de Volkswagen (VW) Polo Bestelwagen 1.7 Sdi dealer of de onderdelen passen op uw auto. De Abs sensor in losse uitvoering vervangen is een simpel klusje, de losse sensor zit vaak op het chassis geschroefd bij de aandrijfas of de remschijf daar loopt hij vlak langs een ABS-ring dit is een getande ring waarvan de ABS-sensor de pulsen leest. Het is zaak om ook de ABS-ring goed schoon te maken met onze remreiniger. De airco van het voertuig zorgt voor een constante temperatuur. De signaal gever kan in een wiellager zitten of als bijvoorbeeld getande ring op de aandrijfas.
APK afkeur ABS sensor
Bij elke bestelling krijgt u van ons een gratis spuitbus remreiniger en een tube keramisch vet. Als het ABS-systeem niet goed werkt kan dit ook komen door vuil op de sensoren waardoor het signaal niet goed gelezen kan worden. De ABS-ring in een wiellager is eigenlijk ook een ABS-sensor. De ABS-ring zit vaak gemonteerd op de aandrijfas de remschijf of de wielnaaf.
ABS-sensor op uw Volkswagen (VW) Polo Bestelwagen uitlezen
Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren. Wanneer de zomer voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% voor en 50% achter. De sensor om uit te lezen is meestal een los onderdeel wat in de buurt van het wiel zit.