Draagarmen Honda Legend type 1 Coupe 2.7 I 24v
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, morgen gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Draagarmen bestellen voor uw Honda Legend I Coupé 2.7 I 24v (ka3)
Bent u op zoek naar de Track & Trace code van uw onderdelen? Deze mailen wij naar uw e-mailadres. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan twintig jaar geleden. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe glijbussen en nieuwe rubberdelen. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw Honda Legend I Coupé .
Defecte draagarm herkennen
Een defecte draagarm of fuseekogel merkt men niet zo snel op, daar men went tijdens het rijden aan het mindere stuurgedrag van de uw auto Een draagarm moet in goede conditie verkeren, met name de draagarmrubbers en fuseekogel moeten speling vrij zijn om de auto een goede wegligging te kunnen geven. Het wegdek bepaald mede de slijtage aan uw auto-onderdelen. Je kunt bij ons betalen via {LIST} Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben.
De juiste draagarm vinden voor uw Honda
De achteras van de auto heeft ook draagarmen. Wanneer is een draagarm juist voor mijn auto? Te Goedkope auto onderdelen zijn vaak niet gekeurd. De arm maakt deel uit van het fuseelichaam. De draagarm zelf gaat op zich niet zo snel stuk de fuseekogels en draagarmrubbers daarentegen wel, er komen veel krachten op te staan, een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van de auto en beweegt tijdens het sturen constant mee dit werkt als een scharnier.