Draagarmen IVeco Daily type 6 Open Laadbak/ Chassis 35s17, 55s17 4x4
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, maandag gratis verzonden!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Draagarmen bestellen voor uw Iveco Daily Vi Open Laadbak/ Chassis 35s17, 55s17 4x4
De bevestigingsbouten kunnen ook slijten. Een aantal kenmerken van slijtage zijn: krakend geluid bij rijden over drempels, gebonk bij rijden over onverharde wegen, scheeftrekken naar een bepaalde kant tijdens het rijden, ook kunnen de banden meer slijtage vertonen dan gewoonlijk. Heeft u geen kenteken, dan kunt u bij ons ook zoeken via merk, model en type van uw auto. Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan.
De juiste draagarm vinden voor uw Iveco Daily Vi Open Laadbak/ Chassis
Fabrikanten zijn FEBI TRW LENFORDER ABS. U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Wanneer u bij ons betaald via AfterPay dan krijgt u later pas de factuur.
Defecte draagarm herkennen
Het wiel is door de reactiearm verbonden met het chassis. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 15 jaar enorm geweest. De achteras van de auto heeft ook draagarmen. Chassis onderdelen slijten hard. De draagarm monteren op een auto.