Draagarmen Mitsubishi Tredia 1.6 Turbo
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Defecte draagarm herkennen
Een draagarm is een veiligheidsonderdeel van de auto. Wanneer is een draagarm juist voor mijn auto? Te Goedkope auto onderdelen zijn vaak niet gekeurd. Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Welke onderdelen slijten wel in uw voertuig?
Draagarmen bestellen voor uw Mitsubishi Tredia 1.6 Turbo (a212)
Reactiearm kan ook wieldraagarm heten. Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is. Fuseekogels maken deel uit van de arm. De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik.
De juiste draagarm vinden voor uw Mitsubishi Tredia
Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze veilige coating is niet belastend voor het milieu. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Mitsubishi, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Koelvloeistof loopt door de slangen en wordt rond gepompt door de waterpomp. Slijtage aan fuseekogel en draagarmrubber zijn hevig door dit bewegen en scharnieren, ook het weer speelt hier een rol in denk aan vorst en pekel deze tasten de rubbers aan.