Draagarmen Opel Monza A 3.0 Gse
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk donderdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
De juiste draagarm vinden voor uw Opel Monza A 3.0 Gse
Reactiearm verbind bewegende delen voertuig. De achteras van de auto heeft ook draagarmen. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Opel Monza A , neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. De complete arm vervangen is vaak goedkoper.
Draagarmen bestellen voor uw Opel
Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Draagarmrubbers moeten stijf zijn. Al deze onderdelen voor uw uw auto zorgen ervoor dat uw auto een stabiele wegligging heeft en dus goed stuurt. Draagarm noemt men ook wel reactiearm .
Defecte draagarm herkennen
Indien gewenst kunt u uw producten ook ophalen bij ons in Ermelo. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Als alles los is gedraaid dan kan er met een hefboom de fuseekogel kant naar beneden gedrukt worden. Bonkend geluid bij de voor wielen betekend ,nieuw monteren.