Draagarmen Peugeot 504 2.0
Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis flacon reiniger + vet
- Nu besteld, uiterlijk vrijdag gratis in huis!
- Gratis controle of je bestelling op je auto past
- 2 jaar garantie
Draagarmen bestellen voor uw Peugeot 504 2.0 (a1, A13, My1, My3)
In Europa geproduceerd is ok. Goede schokbrekers voorkomen slijtage aan de draagarm. Het wiel moet ook schokken van het wegdek opvangen. Wij controleren altijd bij de Peugeot 504 dealer of de onderdelen passen op uw auto.
De juiste draagarm vinden voor uw Peugeot
Na elke bestelling doen wij een uiterst nauwkeurige nacontrole. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: BMW, AUDI, FORD, MERCEDES, VOLKSWAGEN, RENAULT en FIAT. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Het is over het algemeen niet zo moeilijk er is geen speciaal gereedschap voor nodig om deze te vervangen, wel wordt geadviseerd om de complete draagarm te vervangen dit omdat het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers thuis bijna niet mogelijk is zonder een pers.
Defecte draagarm herkennen
Ons team van specialisten zit voor u klaar om u te helpen bij het vinden van de juiste rem onderdelen. Waterpomp zorgt voor de koeling van de motor. Een defecte draagarm of fuseekogel merkt men niet zo snel op, daar men went tijdens het rijden aan het mindere stuurgedrag van de uw auto Een draagarm moet in goede conditie verkeren, met name de draagarmrubbers en fuseekogel moeten speling vrij zijn om de auto een goede wegligging te kunnen geven. Het beste is om de auto op een brug of krik te zetten zodat alles goed zichtbaar is demonteer alle delen die het zicht op de draagarm kunnen belemmeren, zodra de auto stabiel staat kunt u beginnen met de moer los te draaien van de fuseekogel. Koelvloeistof loopt door de koelslangen en wordt rond gepompt door de waterpomp.