Fuseekogels Mitsubishi Sapporo type 1 2.0
Een fuseekogel zorgt voor het draaien en sturen van de wielen, dit is een directe verbinding tussen het fuseelichaam en draagarm, wanneer er speling optreedt in de fuseekogel dan kan de auto een bonkend geluid gaan maken. Is dit het geval dan dient de fuseekogel vervangen te worden. Fuseekogels kunnen niet altijd los gekocht worden, deze zitten dan in de draagarm geperst en u kan dan alleen een complete draagarm vervangen.- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
- Onderdelen made in EU
- Groothandelsprijzen
- Altijd GRATIS verzending
- Achteraf betalen
Gratis bij iedere bestelling
Helaas, voor deze auto hebben wij geen draagarmen en stuurdelen.
Fuseekogel zelf monteren
Aluminium velgen worden steeds vaker bij aflevering geleverd. Bij een keuring is veiligheid een hoofdpunt. Lucht en interieur filters worden bij een beurt vervangen. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw Mitsubishi Sapporo I 2.0 (a123) komen. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637
Fuseekogels voor uw Mitsubishi Sapporo I bestellen
Deze onderdelen hebben allemaal te maken met de stuurinrichting en wielophanging van het voertuig al deze auto onderdelen dragen in hoge mate bij aan de veiligheid van het voertuig. Houdt u altijd rekening met weekend en zondagen. Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.
De juiste fuseekogel vinden
Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw Mitsubishi, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden.